استاندار اردبیل:

دولت برای کمک به معیشت مردم از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند

استاندار اردبیل با بیان اینکه بیکاری و تنگی معیشت خانواده‌های زیادی را در این استان در تنگنا قرار داده است، گفت: برای کمک به رفع این معضل از هیچ ‌کوششی مضایقه نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۸۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

دولت برای کمک به معیشت مردم از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سیدحامد عاملی :در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: امروز باید برای رونق تولید و رفع معضل بیکاری در جامعه همه ارگانهای ذیربط و تولیدکنندگان دست به دست هم دهند .
وی با اشاره به اینکه بعضی مشکلات در زمینه‌ تولید از وجود قوانین و مقررات زاید و دست وپاگیر ناشی می‌شود، اظهار کرد: تا جاییکه به ضوابط و مقررات مرتبط با سلامتی مردم و محیط زیست آسیب وارد نشود باید این موانع رفع شده و واحدهای صنعتی و تولیدی راه‌اندازی شوند.

وی با بیان اینکه اولویت اساسی امروز در جامعه ما پرداختن به تولید و کمک به رونق اشتغال است، ادامه داد: موضوع مهم مواجهه منطقی با کاستی‌هاست چراکه فقط از این طریق است که می‌توان به نتیجه مطلوب در این ارتیاط دست یافت.

عاملی مدیران ارگانها و دستگاههای ذیربط را به همکاری و تلاش بیش از پیش برای رفع مشکلات تولیدکنندگان، تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و راه اندازی دوباره واحدهای راکد و در نهایت کمک به رونق تولید و اشتغال فراخواند و افزود : در جریان اینگونه مشکلات قرار گرفتن با سعه صدر و ارایه طرح و پیشنهادهای سازنده و کارگشا از وظایف یک مدیر موفق و متعهد در این ارتباط می باشند.

وی همچنین با تقدیر از همه فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان گفت : آنچه تولیدکنندگان را در شرایط تحریم های ظالمانه و وجود بعضی مشکلات در میدان تولید و اشتغال نگه داشته  عشق و علاقه به این سرزمین و مردم مقاوم و قهرمان این مرز و بوم است.

 این نشست که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل ترتیب یافته بود جمع کثیری از فعالان بخش خصوصی و تولید کنندگان این استان مسایل و مشکلاتشان را با استاندار اردبیل در میان گذاشتند.

ارسال نظرات