خبرهای داغ:
از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند ؛

دو شهید مفقودالاثر چهارمحال و بختیاری

شهیدان "اسکندر مومنی شهرکی" و "رستم علی بابایی شهرکی" از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۱۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ دو شهید مفقودالاثر استان از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای گرانقدر در سال‌های گذشته،با توجه به تلاش‌های انجام شده به علت عدم شناسایی به‌عنوان شهید گمنام دفن شده بودند.

"شهید اسکندر مومنی شهرکی" در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان شهید گمنام در دانشگاه شهرکرد و "شهید رستم علی بابایی شهرکی" در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان شهید گمنام در بندر دیر دفن شدند.

"شهید اسکندر مومنی شهرکی"، فرزند فتح اله، متولد ۱۳۴۱، از شهرکرد به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در شهرکرد دفن شد.

"شهید رستم علی‌بابایی شهرکی"، فرزند سلطانعلی، متولد ۱۳۵۲، از شهرکرد به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۴ در بندر دیر دفن شد.

جمعی از مدیران استان و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منازل شهیدان خبر پیدا شدن پیکر پاک شهید والامقام شهید علی بابایی به مادر گرامیش و همچنین خبر پیدا شدن پیکر پاک شهیدوالامقام  مومنی را به پدر عزیزش اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار