خبرهای داغ:
همرزم شهید خوش لفظ:

شهید خوش لفظ خود را جا مانده شهدا می‌دانست

همدان-همرزم شهید خوش لفظ گفت: شهید خوش لفظ خود را جا مانده شهدا می‌دانست و ارادات خاصی به شهید «فتحی» و شهید «علی محمدی» داشت و می‌گفت انگار روح من در کنار این شهدا جامانده است و در نهایت نیز به آنان پیوست.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۷۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ربانی در جمع بسیجیان حوزه شهید «خوش لفظ» همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آیه ۹۶ سوره نحل اظهار داشت: هر آنچه برای خدا انجام شود ماندنی است و مابقی کارها فانی ست و نمونه بارز آن اقدامات شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا برای رضای خدا کار کردند و خداوند نیز ایشان را بزرگ کرد، با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت به نام شهید خوش لفظ گفت: پایگاه بسیج بسیار ارزشمند است و باید آن را قدر دانست و برای اعتلای آن برنامه‌ریزی کرد، چراکه انسان‌های بزرگی را در خود تربیت کرده است.

همرزم شهید خوش لفظ با بیان اینکه شهدای ما از همین پایگاه‌های بسیج مسیر خود را آغاز کردند، عنوان کرد: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» را که مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم شهید خوش لفظ نیز زمانی که نوجوان بودند مدتی در پایگاه کمال آباد همدان فعالیت کرده و از طریق همین پایگاه بسیج به جبهه‌ها اعزام می‌شود.

وی افزود: بنده 30 سال با شهید خوش لفظ دوستی داشتم و از نزدیک شاهد دلاورمردی‌ها و اخلاص و تقوا و همچنین ولایتمداری این شهید والامقام بودم؛ در عملیات کربلای 5 ایشان مسئول آموزش بسیجیان بود، یک روز حین آموزش نارنجکی در دست ایشان منفجر شد و انگشتان ایشان قطع شد اما با این حال در عملیات کربلای 5 شرکت کرد، زمانی که پرسیدیم چرا شرکت کرده‌ای ، گفت من وظیفه دارم از دین خدا و ولی خدا حمایت کنم.

ربانی گفت: شهید خوش لفظ خود را جا مانده شهدا می‌دانست و ارادات خاصی نسبت به شهید «فتحی» و شهید «علی محمدی» داشت و همیشه از آنها یاد می‌کرد و می‌گفت انگار روح من در کنار این شهدا جامانده است و در نهایت نیز به آنان پیوست .

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در وصف ایشان فرموده‌اند «شهید خوش لفظ علاوه بر اجر شهادت، اجر صابران را نیز برده است»، گفت: شهید «خوش لفظ»، صبر در اعتقادات، صبر در خوبی، صبر در عبادت، صبر در اخلاص را در بالاترین مرحله داشت، این را نه در حرف بلکه در عمل ثابت می‌کرد.

همرزم شهید خوش لفظ تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دیگر شهید خوش لفظ این بود که اگر اشتباهی می‌کرد با قوت به دنبال جبران اشتباه خود می‌رفت و از اینکه از فردی در رابطه با اشتباه خود طلب حلالیت بگیرد ابایی نداشت.

وی افزود: این شهید بزرگوار تمام نکات ریز اخلاقی را مد نظر داشت و اینها بود که شخصیت ایشان را کم نظیر می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار