خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آبیک؛

برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است

‍ فرماندار شهرستان آبیک در جلسه هماهنگی هفته بسیج بیان کرد :برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۰۳
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج، ضمن تبریک پیشاپیش هفته بسیج به بسیجیان، خاصه فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع) و مجموعه و تبریک عملیات غرور آفرین نیروی دریایی سپاه بیان کرد: عملیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است.

وی افزود: در زمان طاغوت براساس سیاست های غربی، ایران بعنوان حاکم نظامی و عربستان بعنوان حاکم اقتصادی در منطقه معرفی شدند که سیاستی دیکته شده از جانب غربی ها برای رسیدن به مقاصدشان بود و تفاوت اقدام جدید ایران در منطقه با سیاست دیکته شده در زمان طاغوت این است که این اقتدار و خودباوری در تامین امنیت ملی متکی بر داشته ها و سیاست تعریف شده داخلی است نه سیاست تحمیل شده بیگانه.

احمد پور خاطر نشان کرد: اگر امروز در حوزه نه تنها خلیج فارس، منطقه، آسیا و حتی مناطقی گسترده تر ایران بعنوان یک قدرت برتر مطرح است، نشان دهنده این موضوع است که هیمنه ایران اسلامی ابعاد جهانی پیدا کرده است و امروز با اطمینان می توان گفت که سیاست های ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، منطقه، خاورمیانه و حتی جهان نقش بی بدیل دارد.

فرماندار شهرستان آبیک متذکر شد: ایران اسلامی آسان بدست نیامده است، بنابراین اجازه نخواهیم داد افراد و گروهک هایی با حمایت برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و اسرائیل خدشه ای به این اقتدار و امنیت وارد کنند و چشمان بیدار نظامیان و دستگاههای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی تمامی تحرکات گروهک های منافق را رصد خواهند کرد و با پیروی از معنویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) پاسدار این اقتدار و امنیت هستند.

وی بیان کرد: در منطقه پرآشوب خاورمیانه هر روز شاهد تحولات عمیق و عظیم هستیم، اما ثبات سیاسی در ایران قابل توجه و تقدیر است و کوتاهی برخی مسئولین نباید به پای نظام و حاکمیت نوشته شود، قطعا با سیاست های تعریف شده دست اخلالگران و فاسدان کوتاه خواهد شد و ما به برکت انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، باید پاسدار خوبی برای منصب مورد تصاحب باشیم.

احمد پور در خاتمه خاطر نشان کرد: تکریم مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد، مردم دلسرد هستند، برخورد برخی مدیران زیبنده حکومت اسلامی و مردمانی که صاحب شریعت، فرهنگ و تمدن نمی باشد و با نظارت های بعمل آمده برخی مدیران در محل خدمت حضور فعال ندارند، عدم حضور مدیران، عدم حضور و عدم پاسخگویی کارشناسان و در نتیجه نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری " بسیج پاره تن ملت است " از روز ۲۹ آبان با برنامه‌های از جمله برگزاری میز خدمت، نهضت کمک مومنانه، نشست های بصیرتی و غیره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار