شهردار تربت حیدریه:

پروژه کمربند گردشگری پیشکوه در تربت حیدریه احداث می‌شود

عظیمی گفت: کمربند گردشگری پیشکوه ( کمربند سبز ) با مقطع عرضی ۴۵ متر از پارک ثامن آغاز و در امتداد پارک پیشکوه تا جاده بایگ ادامه می یابد.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۶۲
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

ابوالقاسم عطیمی، شهردار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، اظهار داشت: از آنجا که پارک جنگلی پیشکوه بعنوان قطب گردشگری در منطقه بشمار می رود و سند بهره بردای از آن نیز به شهرداری واگذار شده، با عبور این محور از کنار این منطقه شرایط دسترسی آسان مسافرین و زائرین به اماکن تفریحی و اقامتی پیش بینی شده تسهیل می شود و ماندگاری مسافرین در شهر را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اطراف این محور و مخصوصا در منطقه نمونه گردشگری پیشکوه کاربری های اقامتی، تفریحی و گردشگری متعددی پیش بینی شده و مراحل تهیه طرح توسط مشاور به پایان رسیده است.

عظیمی گفت: با پیگیری های شورای اسلامی شهر عملیات اجرایی احداث این کمربندی از نقطه ابتدای یعنی پارک ثامن آغاز شده و با توجه به حجم بالای عملیات عمرانی و احداث ابنیه در این طرح می‌توان از این پروژه بعنوان پروژه مادر شهرداری تربت حیدریه طی چند سال اخیر یاد کرد.

شهردار تربت حیدریه بیان داشت: یکی دیگر از مزایای احداث طرح کمربند گردشگری پیشکوه( کمربند سبز ) تعریض و ایمن سازی ورودی تربت حیدریه از سمت گناباد است که با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس و طی جلسه ای که چندی پیش با حضور قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق برگزار شد مصوب گردید پروژه ایمن سازی و بهسازی ورودی شهر از سمت گناباد توسط این شرکت انجام شود و شهرداری و اداره راه نیز در این خصوص این شرکت را همراهی کنند، لذا مراحل اجرایی این طرح بزودی آغاز می‌شود.

 

 

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ایمن سازی و تعریض ورودی شهر از سمت زاوه

عظیمی گفت: ایمن سازی و تعریض ورودی شهر تربت حیدریه از سمت زاوه به طول ۱۵۰۰ متر که از سال ۱۳۹۶ و ۹۷ آغاز شده اکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و به زودی به اتمام خواهد رسید.

شهردار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این پروژه با توجه به تغییرات مدیریتی دچار وقفه های متعدد شد و بالاخره با پیگیری‌ و رایزنی دستور کار نهایی به پیمانکار طی صورتجلسات تنظیم شده ابلاغ و نحوه کار تعیین تکیلف شد.

وی افزود: طی یک ماه گذشته پروژه سرعت چشمگیری گرفت و با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه شده و اکنون این پروژه رو به اتمام است و تا چند روز آینده توحویل و با نصب تابلوهای ترافیکی و رنگ آمیزی آیلند به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار