امام‌ جمعه ایلام:

سرمایه گذاری در حوزه کتاب بستر ساز توسعه است

امام جمعه ایلام سرمایه گذاری در حوزه کتاب و کتابخوانی بستر ساز توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۰۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های استان ایلام اظهار کرد: توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی زمینه ساز رشد و توسعه و رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مقوله کتاب و کتابخوانی جایگاه ارزشمندی در جامعه و فرهنگ اسلامی دارد، گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و انس با کتاب است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نویسندگان و صاحبان قلم باید متناسب با نیاز جامعه قلم زده و افکار جامعه را اقناع کنند، همچنین نیاز است نویسندگان و فرهیختگان حوزه کتاب استان به جامعه معرفی و از آنان تجلیل و تکریم شود.

کریمی تبار با بیان اینکه سرمایه گذاری کردن در حوزه کتاب و ارتباط با کتابخانه ها، بستر ساز توسعه کشور است، افزود: مقوله کتاب و کتابخوانی باید فرهنگ سازی شود که در این راه رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه، تشویق و ترغیب جامعه در گسترش فرهنگ مطالعه دارند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز نیاز داریم که با کتاب مانوس باشیم به همین دلیل نیاز است برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات