خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

هر بسیجی نماد یک سردار سلیمانی است

آیت اله عابدینی گفت: بسیجیان عزیز، هر کدام از شما یک سردار سلیمانی در همان فضای خودتان هستید چون عشق سردار سلیمانی در جانتان شعله می کشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۱۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در جمع بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: هفته بسیج این نیست که ما بگوییم که یک هفته بسیجی هستیم. هفته بسیج یعنی اینکه ما مخلص بسیجی ها هستیم و این که روح و تفکر بسیجی در جامعه غالب باشد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب توجه به این معنا که هر موقعیتی که ما ریشه یابی می کنیم از تفکر بسیجی موفقیت به دست آمده است.

امام جمعه قزوین در ادامه در پاسخ به این سوال که آینده انسان و جنگ بین حق و باطل به کجا منتهی خواهد شد و کدام پرچم شکست خواهد خورد و کدام اندیشه و فکر و پرچم به اهتزاز خواهد درآمد گفت: خداوند در قرآن کریم به صورت محکم و قطعی جواب آن را داده که ما این را تصویب کردیم و قرار بر این است که زمین در اختیار بندگان شایسته قرار گیرد. آینده جهان و زمین برای صلح و برای بهترین ها خواهد بود بهترین از نظر دین و اسلام صالحین هستند.

آیت الله عابدینی در ادامه افزود: حالا که پرچم دین در سرزمین‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته شده است باید محکم و استوار باقی بماند. فرماندهان عزیز شما که می توانید بر روی آن منطقه ای خود که هستید تاثیر گذار باشید، در واقع هر کدام از شما یک سردار سلیمانی در همان فضای خودتان هستید چون عشق سردارسلیمانی در جانتان شعله می کشد و می خواهید راه آن را ادامه بدهید و حفظ کنید.

وی در ادامه خطاب به بسیجیان عنوان کرد: منطقه کاری خودتان را با مسجد مرتبط کنید. اهالی آن منطقه را با روح قرآن مأنوس کنید. امر به معروف و نهی از منکر را آنجا که اجرایی و عملیاتی و تاثیرگذار است انجام دهید تا تاثیر آن را روی عفاف و حجاب و زندگی مردم ببینیم.

آیت اله عابدینی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام هزینه‌ها داده است و آن هم خون پاک و مقدس شهدا است که ما باید قدردان این خون پاک و مقدس آنها باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها