سرهنگ«محمد رامشینی» ۲۹ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان جوین اظهار کرد: بسیج از نخستین روز تاسیس خود تا به امروز خدمات بسیار زیادی انجام داده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۱۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

سرهنگ«محمد رامشینی» ۲۹ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان جوین اظهار کرد: بسیج از نخستین روز تاسیس خود تا به امروز خدمات بسیار زیادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، افزود: به عبارت دیگر هر جا کشور با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکل ایستاده‌اند؛

رامشینی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم هفته بسیج ، برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیج با حضور گردان های بیت المقدس و آحاد بسیجیان شهرستان است که در روز چهارشنبه ۳ آذر ماه ساعت برگزار می شود.

رامشینی تصریح کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط رده های مختلف بسیج مقاومت سپاه شهرستان جوین در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برگزار خواهد شد که از مهمترین برنامه ها میتوان به نشست های روشنگری،یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری،اردوهای جهادی،طرح لبیک یا امام و ... اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است، اظهار کرد: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جزو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

رامشینی با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها