فرمانده سپاه ناحیه اراک:

حضور و خدمات بسیج سرمایه ارزشمند ملت و کشور است

فرمانده سپاه اراک گفت: بسیج سرمایه ارزشمند ملت ایران است که در عرصه‌های مختلف کشور خدمات زیادی داشته و در بحران های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همواره گره‌گشا مشکلات بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۸۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت بسیج کوثر 7 اراک گفت: با گذشت چهار دهه از تشکیل بسیج مستضعفین و این فرهنگ غنی و کارآمد، بسیج توانسته در رویارویی با استکبار و در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ نرم، گام‌های اثربخشی را در مسیر خنثی کردن توطئه دشمنان بردارد.
وی گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی توانسته در تقویت روحیه عموم مردم و کمک به رفع چالش‌های مختلف کمک های شایانی نموده و در این مسیر سخت، از جان خود گذشته و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و ملت کرده است.

فرمانده سپاه اراک گفت: هوشمندی و عمق بخشی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی در سازمان بسیج مستضعفین همیشه یاری رسان و ازبین برنده چالش ها،حوادث و تهدیدهای دشمنان بوده وهمواره نیرویی آماده و ثابت قدم در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های بسیجی گفت: مقاومت و شجاعت در بحران های مختلف ، خستگی ناپذیری در کارجهادی ، حضور در میدان و همچنین صبر انقلابی در مسیر رسیدن به آرمان های دینی از جمله خصوصیات طلایی بسیجی انقلابی است.

فرمانده سپاه اراک در پایان گفت: تفکر و رویکرد بسیجی کلید طلایی حل تمامی مشکلات کشور است که همه مردم و مسئولین باید تفکر بسیجی و روحیه و رویکرد بسیجی که منجر به کار جهادی و انقلابی می شود را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات