فرمانده سپاه فتح این استان گفت: بیش از یک سوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیج سازماندهی شده‌اند که مایه فخر و مباهات است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۵۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،سردار حمید خرم‌دل با بیان اینکه افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم، افزود: عضویت بیش از یک سوم مردم کهگیلویه و بویراحمد در بسیج حاکی از پایبندی و علاقمندی مردم این استان به ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج باید خدمت‌گذار مردم باشد، افزود: امسال شعار هفته بسیج با عنوان بسیج پاره تن مردم است انتخاب شده و به‌معنای این است که بسیج در دل مردم ایجاد شده است.

خرم‌دل به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه این هفته و حضور بسیجیان در مصلی‌های سراسر کشور در روز جمعه برای تجدید میثاق با ولایت و تجلی اقتدار بسیجیان، از مهم‌ترین این برنامه‌ها هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افتتاح تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعهدات سپاه در سی‌سخت، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات سپاه در اجرای طرح‌های آبرسانی هم اشاره کرد و گفت: اعتباراتی برای تأمین ماشین‌آلات برای کنترل سیلاب‌ها، حوادث غیرمترقبه و امداد و نجات در نظر گرفته شده است و این ماشین‌آلات خریدار و به زودی به استان منتقل می‌شود.

سردار خرم دل با بیان اینکه امسال کمک‌های معیشتی در قالب وسایل کمک‌آموزشی، وسایل ورزشی و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان و مناطق محروم استان توزیع شده است، افزود: توزیع این بست‌های حمایتی و معیشتی و همچنین کمک آموزشی در مناطق کمتر برخودار استان توسط گروه‌های جهادی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات