مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

اقتدار جبهه مقاومت مرهون تفکر و حضور بسیج است

حجت‌الاسلام عبدی گفت: به برکت تفکر بسیج در همه عرصه‌ها در اوج عزت و اقتدار هستیم و بی شک بالاتر از اقتدار نظامی، ایمان و باوری است که بسیج در آن می‌درخشد.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۸۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با بسیج گفت: 5 آذر سال 58 امام راحل اقدام مهمی را انجام دادند که آن تأسیس بسیج بود. اگر یک انقلاب بخواهد موفقیت داشته باشد و پیروزی برسد، نیاز به توده‌های مردم دارند تا بتوانند انقلاب خود را حفظ کنند که آن توده مردمی را بسیج می‌نامیم.

وی افزود: با توجه به دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی، برای تداوم انقلاب نیاز به نیروی کارآمدی به نام بسیج داریم. این بسیج خصوصیاتی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، دارای اقتدار، دشمن‌شناس، ولایت‌پذیری و ولایت مداری و یاری گر انقلاب در همه عرصه‌ها، اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اینکه 42 سال است که از تأسیس بسیج می‌گذرد، اما این شجره طیبه همچنان که لشگر مخلص خداست در همه‌ی عرصه‌ها در وسط میدان است. امروز قدرت بسیج ما به رخ جهانیان کشیده شده است. چراکه در برخی از کشورهای اسلامی بسیج راه‌اندازی شده است و نقش‌آفرینی می‌کند. امیدواریم به برکت بسیج، زمینه‌سازی برای ظهور حرت ولی‌عصر (عج) محقق بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار