خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

روحیه بسیجی و عزم ملی در سایه عدالت محوری، توسعه پایدار ومتوازن گره گشای مشکلات است

ملانوری: برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت محوری و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، جز عزم ملی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم در پشت سر فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب، هیچ عاملی نمی تواند این مسائل را حل کند.
کد خبر: ۹۳۹۳۶۵۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی صبح امروز چهارشنبه(3آذر) همزمان با پنجمین روز هفته بسیج در همایش اقتدار بسیجیان استان که در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: بسیج یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی و و ثمرات رهبری دینی و الهی در کشور ایران است. بسیج نهال مقدسی است که به دست معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی(ره) غرص شد تا اردوگاه جمهوری اسلامی شکل بگیرد و این نهال پس از رشد و تکثیر، به سایر کشورهای اسلامی و سراسر دینا صادر شود.

وی افزود: امروز صدور انقلاب که هدف امام راحل بود، به وسیله بسیجیان در حال انجام است و چوب خوب است که این هدف بزرگ محقق شده و اقتدار بسیجیان در صحنه های مختلف را شاهدیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امام خمینی (ره) می خواست بسیجی شکل بگیرد تا انسان های با اخلاص، ولایتمدار، با حسن خلق، مردمدار، با غیرت، شجاع، توانمند و … در زیر سایه ولایت فقیه، از ارزش ها دفاع کنند.

ملانوری گفت: امروز شاهدیم که علی رغ همه دشمنی ها و شیطنت ها، اما جمهوری اسلامی با حضور بسیجیان و نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی، جایگاهی دارد که کسی جرأت نگاه چپ به او هم ندارد و این نیروها حاکمیت اقتداری را رقم زده اند که علاوه بر منطقه، بر کل دنیا هم تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: امروز در راستای سیاست های نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت محوری و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، چیزی جز عزم ملی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم در پشت سر فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب، هیچ عاملی نمی تواند این مسائل را حل کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: امروز هم این مشارکت مقتدر و صلابت در سایه عدالت محوری، توسعه پایدار و متوازن، می تواند گره گشای مشکلات باشد تا شاهد رفع محرومیت و توسعه همه جانبه و استفاده از امکانات توسط مردم باشیم.

ملانوری خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، تاکید کرد: مردمان خراسان جنوبی نه تنها در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و رویدادها و حوادث مختلف حضور پرصلابت و انقلابی داشته اند و ۲ هزار شهید را تقدیم کرده اند، بلکه در بسیاری از مسائل دیگر هم رتبه اول را دارند.

وی افزود: این مردم با مشارکت ۷۴ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰، رتبه اول مشارکت را به نام خود ثبت کردند و در عرصه های دیگر مثل اجرای طرح شهید سلیمانی و جمع آوری کمک های مومنانه هم حضور جدی داشتند.

ملانوری بیان کرد: این حضور، اقتدار، صلابت، ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت را به پیشگاه فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم. این مردم ولایتمدار، محکم و استوار پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده و جانفشانی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار