فرماندار هلیلان با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان در نزد خداوند متعال گفت: نزد باری تعالی هیچ‌ امری بالاتر از این نیست که انسان جان خود را در راه اسلام بدهد که شهدا شجاعانه این کار را انجام دادند و به همین دلیل مظهر عدالت هستند.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۲۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سعید شهبازی اظهار داشت: همه ما مدیون مردان شجاعی هستیم که برای دفاع از حریم ولایت و اسلام از جان خود گذشتند و شهید شدند.

وی افزود: برای دفاع از حریم کشور جوانان بسیاری شهید شدند تا امروز ما بر روی این صندلی بنشینم و به مردم خدمت کنیم پس در این راه ما علاوه بر مردم، مدیون این شهدا هستیم.

فرماندار هلیلان ادامه داد: همه ما باید راه شهیدان و امام (ره) را ادامه دهیم و پیرو دستورات ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

شهبازی تاکید کرد: این مملکت خانه اهل بیت (ع) است که با وجود رهبری بیرق اسلام را به دست امام زمان (عج) خواهیم داد و انشاالله جمهوری اسلامی ایران در جهان می درخشد.

وی بیان داشت: وجود هر شهید همانند یک لشکر است که باعث شده ما در آرامش باشیم و با وجود سربازان گمنام امام زمان (عج )، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در صحت و سلامت به حیات خود ادامه دهیم.

رییس موسسه طنین ایثارگران کشور نیز در این آیین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در حکومت اسلامی ۲ مقوله امنیت و عظمت از از همه مهم تراست که این ۲ را شهدا به ما داده اند.

اسماعیل بیگ محمدی افزود: دشمنان برای نابودی کشور با ابزارهای مختلف اقداماتی انجام می دهند که در نیمه راه شکست می خورند.

وی ادامه داد: امروز در کشور اسلامی امنیت و عظمت خود را مدیون شهدا هستیم، پس اگر یاد و خاطره آنها نگه داشته نشود حق و الناس است.

بیگ محمدی تاکید کرد: اگر سختی ها و خودگذشتگی شهدا و امثال حاج قاسم سلیمانی نبود امنیت در جامعه وجود نداشت‌.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم ۲ شهید گمنام با حضور عاشقان ولایت تشییع و از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات