خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان:

فعالیت‌هایی مشترک ناجا و بسیج موجب رضایت عمومی در جامعه است

تویسرکان-فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: فعالیت‌هایی مشترک ناجا و بسیج در حال انجام است و توانسته تا حد قابل توجهی رضایت عمومی را در سطح جامعه به وجود آورد و بزه‌ها را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۷۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان به همراه پرسنل ناجا با فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان دیدار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نیرویی مردمی است که با همین نقطه قوت توانسته در عمق جامعه نفوذ کرده و تفکر بسیج را ترویج دهد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: جامعه اسلامی و نظام اسلامی که در رأس آن رهبری حکیم راهبری می‌کند، خود را یک بسیجی می‌نامد که این مهم فصل الخطاب برای همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری بین بسیج و نیروی انتظامی گفت: فعالیت‌هایی که به صورت مشترک بین ناجا و بسیج در حال انجام است توانسته تا حد قابل توجهی رضایت عمومی را در سطح جامعه به وجود آورد و بِزِه‌ها را کاهش دهد.

سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه گفت: نیروی انتظامی همراه و برادر بسیج است و در عرصه‌های امنیتی و دفاعی همکاری بین این دو نیروی مسلح باید تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار