دیوان عدالت اداری در نخستین تصمیم نهایی خود، یکی از اعضای علی البدل شورای شهرقدس را به جلسات رسمی باز گرداند.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۵۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: لحظاتی پیش و بنابر آنچه که گزارش شد، دیوان عدالت اداری در اولین رای خود، " محمد باقر قیومی"، سخنگوی شورای شهرستان قدس را برکنار و " روح انگیز یوسفی" را در لیست اعضای اصلی مستقر کرد.

این دومین باری است که "روح انگیز یوسفی" تحت تاثیر تصمیمات اخذ شده از نهادهای مختلف، مجدداً  وارد پارلمان محلی می شود.

وی در جریان انتخابات خرداد ماه به شورای شهرستان قدس راه پیدا کرده بود و اما تابستان سالجاری طبق دستور هیات نظارت بر انتخابات استان تهران کنار گذاشته شد، تصمیمی که نهایت پس از چهار ماه از سوی دیوان عدالت اداری رد گردید‌ و قرار است فردا( یکشنبه 7 آذر) فعالیت خود را بعنوان عضو اصلی دوباره از سر بگیرد.

اکنون رئیس شورای شهرقدس، در نامه ای از "روح انگیز یوسفی" (بنا به تصمیم دیوان عدالت اداری ) درخواست حضور مجدد وی در جلسات رسمی این شورا را کرده است.

"محمد باقر قیومی"، سخنگوی برکنار شده شورای شهرقدس، روزهای گذشته صریحاً دیوان عدالت اداری را متهم به جنجال پیش آمده در این شورا کرده بود.

او مدعی شد، قانونی و طبق بازشماری دقیق آراء به شورای شهرستان راه یافته و با دزدی نیامده که بخواهد دوباره برود.

این پایان ماجرای پرحاشیه ترین شوراهای محلی کشور نخواهد بود و طبق شنیده ها از منابع آگاه شهرقدس، دیوان عدالت اداری به احتمال زیاد در روزهای آینده دستور برکناری یکی دیگر از اعضای دیگر این شورا را صادر خواهد کرد، مسئله ای که نه رد و نه تایید می شود.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات