به فرموده فرمانده محترم کل قوا:

در جنگ رسانه‌ای دشمن وظیفه طلاب و روحانیون جهاد تبیین در برابر تحریف است

در جنگ رسانه‌ای دشمن وظیفه طلاب و روحانیون به فرموده فرمانده محترم کل قوا جهاد تبیین در برابر تحریف است.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۸۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین قره چاهی در همایش ورزشکاران باستانی پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون اشاره کرد کشور ما اکنون با چند تهدید مواجه است.
از یک سو عده‌ای هستند که داعیه برداشتن واکسن اجباری را دارند.
از سویی گرانی اجناس که مردم را با مشکلاتی روبرو کرده است؛ و از سوی دیگر وضعیت آب چند استان همسایه که دشمن دنبال این است که مطالبات مردم را به نارضایتی و نارضایتی‌ها را به اغتشاش بکشاند.

دشمن می‌داند که مسولین و دولت سیزدهم پای منافع و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم ایستاده اند و مانند دولت قبل وا داده نیستند.
فلذا برای بهره بردن از مذاکرات وین دنبال ایجاد نارضایتی عمومی با بهانه‌های متعدد است تا عامل نارضایتی را تحریم‌ها معرفی کند و اهرم فشاری برای مسولین انقلابی به وجود بیاورد.
البته کمک برخی از عوامل وطن فروش داخلی همانند همیشه به کمک دشمن آمده است.
عده‌ای که نا کارآمدی و ناکامی‌های ۸ ساله خود را می‌خواهند به دولت سیزدهم وصل کنند و جلو حرکت سریع دولت انقلابی را بگیرند.
حجه الاسلام قره چاهی نقش روحانیت را به فرموده فرمانده محترم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای جهاد تبیینی عنوان نمود که امروز روحانیت بسیجی باید همانند گذشته نگذارند دشمن از آب گل آلود ماهی صید کند.
روحانیت با ظرفیت منابر و جهاد تبیین می‌تواند روحیه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس و ایام کرونا را دوباره تبیین نماید و نقشه‌های و تحریفات دشمن را برای مردم افشا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار