خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از کسب رتبه دوم دانشجویان پزشکی این دانشگاه در آزمون دستیاری ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۵۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

رتبه دوم دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود در آزمون دستیاری ۱۴۰۰به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل علی‌بیکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار نفر از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود حائز رتبه یک درصد برتر در آزمون دستیاری سال ۱۴۰۰ شدند.
او افزود: فربد نوربینی، حمیدرضا اسفندیاری، امیر حسینی و آراد زید نورمحمدی ازجمله دانشجویانی هستند که به این موفقیت دست یافتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان کرد: این در حالی است که بعد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جایگاه دوم به لحاظ تعداد پذیرفته‌شدگان یک درصد برتر در جمع دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور قرار گرفته است.
علی‌بیکی اضافه کرد: چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تیرماه ۱۴۰۰ برگزار و نتایج اولیه این آزمون به‌صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تبریک به دانشجویان پزشکی این واحد دانشگاهی بیان کرد: دانشکده پزشکی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وابسته به این دانشگاه همه‌ساله حائز رتبه‌های برتر در مجموعه علوم پزشکی کشور می‌شوند که همین تعداد قبولی‌ها در آزمون دستیاری پزشکی و درجه یک شناخته شدن بیمارستان در ارزیابی‌های هرساله نشانگر این موضوع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها