خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: دشمن تمام تمرکز خود را در عرصه جنگ نرم بخصوص در بستر فضای مجازی قرار داده که باید نسبت به آن هوشیار بود.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۹۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

تمرکز دشمنان روی تهدیدات نرم در بستر فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش متمرکز خانوادگی پاسداران سپاه نینوا اظهار کرد: دشمنان ما از همان روز های نخستین شکل گیری انقلاب با سه مدل تهدید سخت ، نیمه سخت و نرم به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند.

وی افزود: در عرصه تهدیدات سخت در دهه ۶۰ با حماسه های دوران دفاع مقدس توسط شهدا و رزمندگان مخلص تهدید دشمن به جایی نرسید.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: در عرصه تهدیدات نیمه سخت دشمن به دنبال ایجاد فتنه و اغتشاش در وقایعی همچون سال ۷۸ ، ۸۸ و آبان ۹۸ بود که با بصیرت فوق العاده مردم باز هم کار به جایی نبردند.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: هرچند دشمن هنوز هم تهدیدات نیمه سخت را رها نکرده است اما تمام تمرکز خود را در عرصه جنگ نرم بخصوص در بستر فضای مجازی قرار داده که باید نسبت به آن هوشیار بود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گفت: برادران و خواهران بدانید آینده متلعق به اسلام است و گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در تمام دنیا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد های بر اساس قانون اساسی برعهده سپاه است و من به عنوان خادم شما از همسران و فرزندان پاسداران سپاه نینوا برای صبوری و مجاهدتی که در زندگی دارند صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها