خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اجرای ۳ پروژه ملی فرهنگی در استان همدان

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ۶۰ پروژه ملی در همدان در حال اجرا است که سه پروژه آن از جمله موزه هنرهای معاصر، ‌تالار بزرگ شهر همدان و پردیس سینمایی مربوط به وزارت ارشاد است.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۸۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه استان همدان خبرنگاران بسیار حرفه‌ای و سالمی دارد، اظهار کرد: ممکن است به بنده هم نقد داشته باشند اما نقد خبرنگاران همدانی بسیار عاقلانه است و همه در این استان عاشق توسعه استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه با حضور آقای قاسمی فرزاد در سمت استاندار همدان، مدیریت منسجم و با وجود وزرای همدانی در دولت فصل جدیدی از کارها و برنامه‌ها را در استان شاهد خواهیم بود، عنوان کرد: امروز ۶۰ پروژه ملی در همدان در حال اجرا است که سه پروژه آن از جمله موزه هنرهای معاصر، ‌تالار بزرگ شهر همدان و پردیس سینمایی مربوط به وزارت ارشاد است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه پروژه فرهنگی مأمن و جایگاه خبرنگاران ما است، بر برگزاری جشنواره فرهنگی غرب کشور تاکید و عنوان کرد: جایگاه همدان یک جایگاه منطقه‌ای است و مطبوعات همدان آن را حفظ کرده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره فرهنگی غرب کشور جایگاه همدان تثبیت خواهد شد، گفت: حضور آقای اسماعیلی در جایگاه وزارتخانه کار در استان را سرعت می بخشد چراکه نگاه بهتری نسبت به استان دارد.

حاجی بابایی در پایام بیان کرد: من همه خبرنگاران همدان را شاگرد اول می‌دانم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار