خبرهای داغ:
با همت بسیج سازندگی صورت گرفت

برق رسانی به یک روستا با 4 خانوار در سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت از برق رسانی به یک روستای محروم با 4 خانوار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۵۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

 عبدالله آذرنیا امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: امسال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، پروژه برق‌رسانی در یک روستای محروم با 4 خانوار اجرا شد، که در مجموع تامین پرسنل و تجهیزات 100 میلیون تومان هزینه دربرداشت.

وی ضمن اشاره به اینکه این پروژه برق رسانی در روستای «کانی‌اسبان» از روستاهای محروم سردشت و در یکی از مناطق صعب‌العبور اجرا شده است، اضافه کرد: هزینه موردنیاز برای به کارگیری نیروی کار توسط ساکنان روستا تامین شد، به همین دلیل در مجموع 60 میلیون تومان برای تامین و انتقال تجهیزات به این منطقه هزینه کردیم.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه روستای فوق از سردشت 52 کیلومتر فاصله دارد، گفت: در این روستای مرزی 4 خانوار با جمعیت 38 نفر ساکن هستند، که با همت بسیج سازندگی سپاه شهدای استان، شرکت برق و با مشارکت مردم آن خطه از خدمت برق برخوردار شدند.

آذرنیا با بیان اینکه مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای استان سرهنگ رحمانی به مقوله محرومیت‌زدایی نگاه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: با همراهی خیران و مسئولان می‌توان با شتاب بیشتری غبار محرومیت را از چهره روستاها زدود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار