فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار از برگزاری جشنواره مالک اشتر این ناحیه با انتخاب الگوهای برتر و ایده‌های برتر از بین ۴۰ پایگاه در سطح این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۳۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار باادب در جشنواره مالک اشتر این ناحیه گفت: در نگاه رهبر معظم انقلاب مسیر تکامل انقلاب یک نگاه تمدنی است، یعنی مسیر و چشم‌اندازی که معظم له در فرمایشات تعیین‌شده است با نگاه تمدنی استکمال انقلاب صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها باید در این مسیر شکل‌دهی و مدیریت شود، ادامه داد: ما باید نقش و جایگاه مسجد و شجره طیبه بسیج را به‌خوبی احصا کنیم و در یک مسیر تمدنی با محوریت مسجد در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار هدف از برگزاری این همایش را نقش‌آفرینی مساجد و تبیین فعالیت‌های بسیج در تحقق شکل‌گیری محله اسلامی با تکیه‌بر ظرفیت‌های مسجد، مدرسه، محله، منزل که همان خانواده است برشمرد و تصریح کرد: با ایجاد قرارگاه‌های بین دستگاهی می‌توان خیلی از مسائل و مشکلات محلات مختلف را آسیب‌شناسی کرده و بر زدودن آسیب‌ها و ارائه راهکارهای موفق برآمدیم.

باادب بابیان اینکه از بین ۴۰ پایگاه در سطح ناحیه عمار الگوهای برتر و ایده‌های برتر را انتخاب کردیم گفت: در سه ماه اخیر با تشکیل چهار کارگروه فرهنگی، اجتماعی، هنری و تربیتی الگوها شناسایی و فراخوان شدند.

گفتنی است: جشنواره مالک اشتر ناحیه عمار با حضور آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، بسیجیان و امام جماعت مساجد و... در مجتمع آیه‌ها برگزار که در خاتمه این همایش از فعالین پایگاه‌های برتر با لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها