خبرهای داغ:
نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسایی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه‌خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۵۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه مدیریت بحران شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های گسترده در استان، از دستگاه‌های اداری حاضر در جلسه می‌خواهم تا برای پیشگیری و آمادگی برای مواقع بحرانی، برنامه‌های خود را برای سال جدید تدوین کنند تا بتوانیم با آمادگی کامل تصمیمات مناسب و سازنده در مواقع بحرانی بگیریم.

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی خاص شهرستان به برنامه‌ریزی‌های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم‌گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی امری مهم و ضروری است.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه ۶۵.۷ میلیمتر بارش داشته‌ایم و طبق گزارش هواشناسی طی روز‌های آینده ۲۰ میلیمتر دیگر احتمال بارش داریم، گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسایی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه‌خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.

وی با بیان اینکه دهیاران توجه داشته باشند ساخت بنا درحریم رودخانه خلاف قانون است و با متخلفان بابد برخورد جدی شود، تصریح کرد: لایروبی نهر‌های شهرستان یکی از مهم‌ترین موارد پیشگیری از بحران است.

مدیران با دقت و سرعت نقاط بحرانی و حادثه‌خیز را شناسایی و پیگیری کنند

انتهای پیام/

ارسال نظرات