خبرهای داغ:
‍ امام جمعه بهار:

این همه ظلم به مردم بهار، روا نیست/ مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم

بهار-امام جمعه بهار بابیان اینکه بوی پخت ضایعات کشتارگاه طیور اذیت کننده است و باید قوه قضائیه، بازرسی و مسئولین وارد کار شوند،گفت: جمعیت ۳۰هزار نفری بهار مظلوم هستند و دیگر این همه ظلم روا و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۷۴
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
این همه ظلم به مردم بهار، روا نیست/ مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان بهار با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) مقام بزرگی در محضر خداوند دارد و آن حضرت در دوران زندگی خود درس‌های بزرگی به بشریت داد و تابع ولی فقیه زمان خود بود و در این راه بسیار اذیت و شکنجه شد.

وی با بیان اینکه مشکلات شهر بهار فراوان است و مردم انتظار دارند و ما باید بیان کننده مشکلات باشیم، گفت: بوی متعفن شهر بهار را فرا گرفته و باید اقدام عملی و جدی صورت پذیرد.

امام جمعه بهار ادامه داد: بیش از ۱۰ سال است که بوی متعفن مردم را اذیت می‌کند و متاسفانه اقدام عملی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه بوی پخت ضایعات کشتارگاه طیور اذیت کننده است و باید قوه قضائیه، بازرسی و مسئولین وارد کار شوند، افزود: جمعیت ۳۰ هزار نفری بهار واقعا مظلوم هستند و دیگر این همه ظلم روا و قابل قبول نیست.

ارزنده تصریح کرد: تمام مسیرهای رودخانه در شهر بهار پر شده و هیچ مسئولی در این زمینه کاری نکرده و اگر شاهد باران سیل‌آسا در سطح شهرستان باشیم به طور قطع سیل زندگی مردم را خواهد برد.

وی گفت: از بازرسی استان تقاضامندیم به صورت جدی وارد کار شود و با زمین‌خواران مقابله شود تا حریم رودخانه‌ها حفظ شود.

امام جمعه بهار اضافه کرد: نشست مدیرکل دادگستری در هفته گذشته با ائمه جمعه شهرستان را داشتیم که مباحث مرتبط با شهرستان بیان شد و از هفته بعد خیمه خدمت با حضور دادستان و قضات دادگستری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی گفت: جسارت افراد نادان و جاهل نسبت به اهل بیت(ع) محکوم است و حقانیت شیعه با گوشت و پوست ما آمیخته شده و به خاطر آن جان هم می‌دهیم و حفظ وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی واجب است.

ارزنده خاطرنشان کرد: دشمن امروز در صدد ایجاد رخنه در ایران اسلامی است و با آمدن این دولت زاینده رود و رتبه‌بندی معلمان را مطرح و به دنبال توطئه در داخل هستند و دشمن از جامعه فرهنگی متدین و انقلابی سوء استفاده می‌کنند و مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی گفت: یکی از مراکز مهم و امنیتی نیروی دریایی است و فرمانده نیروی دریایی از عزیزان اهل سنت است و هم بستگی شیعه و سنتی مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار