خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دانشجویان و اساتید در ایجاد جامعه اسلامی نقش کلیدی دارند

ملک شاهکوهی گفت: مهمترین وظیفه تک‌تک ما در گام دوم انقلاب، ایجاد جامعه اسلامی بوده که اساتید و دانشجویان در این راستا نقش کلیدی دارند.
کد خبر: ۹۴۰۰۷۴۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

دانشجویان و اساتید در ایجاد جامعه اسلامی نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جمع گروه‌های جهادی استان گلستان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از تلاش‌ها و سختی‌های فراوان  توانسته در بخش‌های مختلف مانند علمی، فناوری، عمرانی، هسته‌ای و غیره به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

وی با اشاره به توطئه‌های ۴۰ ساله دشمنان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام از بدو پیروزی تاکنون با طراحی‌ها، هزینه کردن و استفاده از تجهیزات مدرن تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرکوب کنند اما با رهبری دایانه امامین انقلاب و در صحنه بودن مردم شریف نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ملک شاهکوهی افزود: ما منکر آسیب‌ها و ضربات سنگین دشمن نبوده و باور داریم که هریک از این توطئه‌ها و اغتشاشات در هر کشوری می‌توانست آن را به آتش کشانده و نابود کند، اما با همه تهاجم فرهنگی سنگین، ورود نفوذی‌ها در جایگاه‌های مهم کشوری، هرگاه در مرز جغرافیایی و معنوی انقلاب اسلامی قرار گرفتند به مدد و معجزه الهی ذوب شدند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ادامه داد: موفقیت‌ها و سیر تکامل انقلاب اسلامی نباید با کشورهایی که با سرعت مسیر پیشرفت را طی کردند مقایسه شود بلکه ایران اسلامی و موفقیت‌های آن باید با خودش و نسبت به این ۴۰ سال مقایسه شود.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: تشکیل تمدن نوین اسلامی لازمه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و برای تشکیل آن باید جامعه اسلامی در کشور شکل گیرد که در شکل‌گیری این جامعه نقش اساتید و دانشجویان کلیدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار