یک دستگاه بخاری به خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین در سرخه اهدا شد

به همت گروه های جهادی پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) یک دستگاه بخاری به ارزش 50 میلیون ریال به خانواده نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۶۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه بخاری به ارزش 50 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه تهیه و به یک خانواده نیازمند در محل اهدا شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان دانست و اظهار کرد: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

او افزود: این رزمایش با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیردر پی شیوع  ویروس کرونا در دستور کاری قرارگرفت و بسیجیان پایگاه های مقاومت همچون گذشته پای کار بوده و دست ما را گرفتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) بیان داشت: در این دوره گروه های جهادی این پایگاه مقاومت و پایگاه خواهران حضرت معصومه (س) با یاری خیرین اقدام به تهیه و اهدای یک دستگاه بخاری به ارزش 50 میلیون ریال به خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) کردند.

مونسان عنوان کرد: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا و همچنین خانواده های بی بضاعت را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار