خبرهای داغ:

کمک های مومنانه ای که التیام خانواده های نیازمند است

گروه های جهادی و بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) اقدام به چند حرکت مومنانه در راستای کاستن از آلام خانواده های نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۹۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ۱۰ بسته یلدایی و معیشتی به نیت شهدای پایگاه حضرت زینب (س) سرخه به همت جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت با یاری خیرین تهیه و توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت با همکاری و همدلی توانسته اند در آستانه فرا رسیدن شب یلدا موجی از یکدلی و فرهنگ کمک مومنانه را در سطح محله خود راه اندازی کنند تا برای خانواده های نیازمند نیز شب یلدایی به یادماندنی فراهم کنند.

او افزود: در دوره های مختلف کمک های بسیاری به خانواده های نیازمند در جهت کاستن از آلام آن ها انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: باتوجه به قرار داشتن در فصل زمستان و سردی هوا؛ به همت یک بانی خیر؛ یک دستگاه بخاری به خانواده نیازمند اهدا شد.

فیض بیان داشت: همچنین 220 میلیون ریال به همت و مشارکت خیرین به صورت قرض الحسنه به خانواده ای که با مشکل اقتصادی مواجه شده بودند، پرداخت شد.

این فرهنگ ایرانی اسلامی همیشه و در همه جا به دستگیری از نیازمندان زبان زد بوده است و هر یک از ما جزئی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هر چند کوچک و ناچیز در جهت دستگیری از نیازمندان دل کودکان و خانواده ها را شاد و در راستای ترویج و نهادینه کردن  فرهنگ مهر و محبت که  اسلام  به انجام آن سفارش زیادی دارد گام بر داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار