دبیر جشنواره علامه حلی استان مرکزی:

۳۵۸ اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان مرکزی ارسال شد

حجت الاسلام مرادی از ارسال ۳۵۸ اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: از بین آثار رسیده ۵۲ اثر برگزیده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۹۱
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،حجت‌الاسلام «محمود مرادی» معاون پژوهشی حوزه علمیه استان مرکزی و دبیر جشنواره علامه حلی استان با اشاره به اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این دوره از جشنواره مجموعا ۳۵۸ اثر ارسال شد که ۵۲ اثر استانی برگزیده شدند و به مرحله کشوری ارسال می شوند و استان مرکزی در ارسال آثار برگزیده به مرحله کشوری در رتبه اول قرار دارد که ۱۶ آثار برگزیده مربوط به خواهران و ۳۶ مورد آن مربوط به برادران است.

وی افزود: رشد کمی و کیفی جشنواره از ابتدا تا انتها به شدت افزایش پیدا کرده و خوشبختانه توانایی ها و ظرفیت های علمی و پژوهشی خوبی در سطح حوزه های علمیه استان وجود دارد که می توان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام از آنها به خوبی استفاده کرد.

مرادی بیان کرد: طلاب جوان زیر ۳۵ سال با رویکرد علمی و پژوهشی می توانند در خصوص مسائل کشور مقاله تهیه کنند و یکی از اهداف جشنواره علامه حلی استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه برای حل مشکلات کشور است که این جشنواره مقدمه این کار است و در این خصوص در حال گفتمان سازی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم وجود بیماری کرونا استقبال خوبی از جشنواره علامه حلی شوه که ۲۲۷ برادر و ۱۳۱ نقاله از سوی خواهران ارسال شده و ارزیابی ها نشان از رشد کیفی سطح مقالات است.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار