خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

خدمت به مردم تحقق شعار مرگ بر آمریکاست

سردار آتانی در جمع مدیران رسانه های استان بیان کرد: امروز خدمت به مردم تحقق شعار مرگ بر آمریکا ست و لازم است همه مسوولان و مردم در اتحاد منسجم به این سمت حرکت کنند.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۱۵
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در جمع مدیر مسوولان رسانه های استان گفت: اگر انتقادی نسبت به عملکرد شخصی داشتید، آن ارتباط نسبت به سازمان شمولیت ندارد و لذا باید در چارچوب خاص سلیقه های مختلف حضور یابند.

وی گفت: ممکن است حاج قاسم و شهدا با مسئولان اختلاف سلیقه داشتند اما در روز عمل، اتحاد و انسجام را مد نظر داشتند و حضور همه اقشار ملت در روز شهادت سردار گویای این مطلب است. سردار سلیمانی غرور جوانان مملکت بود و با عمل به مکتب سردار سلیمانی، مانع تخریب ستون های انقلاب شویم.

سردار آتانی افزود: سردار شهید سلیمانی در بحث مسایل سیاسی نوشت؛ به جای اینکه به دشمنان نامه بزنید به ولی ایستاده در میدان نبرد نامه می زدید. در مملکت ما هرکسی که شایسته است فرمانده شد. شهید شالی یک متوسلیان قزوین بود و شهید پرویز اگر زنده بود امروز بالاتر از سرداران دیگر در سپاه حضور داشت و امروز قزوین پر از ستاره های بی بدیل است.

فرمانده ارشد نظامی استان عنوان کرد: قدر ستاره های خویش را بدانیم. سردار سلیمانی نباید به این یک قشر یا ملت خاصی مصادره شود چرا که متعلق به همه ملت و آزادیخواهان است. وی منظم ترین فرمانده جنگ بود که آسمانی فکر می کرد و شهادت مردم را برای قیامت خودش می خواست.

وی تصریح کرد: امروز نسخه جدید مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است. هرچه مردم شاد و در رفاه باشند دشمن افسرده می شود‌. آمریکای دیروز هزاران مستشار در کشور و منطقه داشت اما امروز ما مقتدرانه آنها را آواره کردیم.

سردار آتانی اظهار کرد: بزرگترین خطر انحراف انقلاب توسط داخلی ها صورت می گیرد. دشمن با رنگ و لعاب «ما ملت امام حسینیم» وارد می شود. قاتل فیزیکی خطرناک نیست. قاتلین امام حسین فقط کسانی که وی را به شهادت رساندند نیستند بلکه قاتل دیگر امام حسین(ع) کسانی بودند که عاشورا و سیره حضرت را
تحریف کردند.

سردار آتانی افزود: در جامعه امروزی نباید اجازه دهیم کسی سر گرسنه بر بالین بگذارد، اگر از حال هم بی خبر باشیم حتما آسیب خواهیم دید. شهید سلیمانی بیشتر از آن که در کنار خانواده باشد در کنار مردم و برای خدمت به آنها اقدام کرد. مسئولی که در بین مردم باشد می تواند مشکل مردم را حل کند.

وی با اشاره به حضور رسانه ها در صحنه مطالبه گری عنوان کرد: در رسانه انصاف و صداقت را دستور کار قرار دهید. چرا که بیان حقایق با صداقت و انصاف امید جامعه را به عملکرد دولت افزایش می دهد.


سردار آتانی در پایان گفت: سردار سلیمانی بیش از ۴۰سال برای مردم تلاش کرد، حوادث بسیاری را تجربه کرد، رشادت های زیادی داشت و در نهایت توسط دشمنان مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت. تبیین ارزش های مکتب شهید سلیمانی و انقلاب امری ارزشمند است.

انتهای پیام/۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها