خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

تمام اسلام و ایمان در ۹ دی در مقابل کفر قرار گرفت

ملایر-امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه در ۹ دی تمام اسلام و ایمان در مقابل کفر قرار گرفت، بر لزوم شناخت حق به عنوان یکی از درس‌های ۹ دی تاکید کرد و گفت: در اینگونه اتفافات باید حق را شناخت.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۶۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز در آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در شهرستان ملایر اظهار داشت: مردم در گرامیداشت ۹ دی بار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب عهد و پیمان بستند.

وی این حضور پرشور و شعور را به معنای ادامه دادن راه حضرت فاطمه(س) دانست و افزود: امروز سیل خروشان شیعیان با تبعیت از مادرشان صدیقه طاهره(س) راه ولایت را ادامه می‌دهند و فریادهای حضرت زهرا(س) امروز شنیده می‌شود و رهرو دارد.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: ۹ دی روز قیام ملت ایران در مقابل کسانی است که آمده بودند علی دوران را مانند مولایشان حضرت علی(ع) خانه نشین کنند، اما مردم همیشه بصیر ایران اسلامی فریاد فاطمی سر دادند و در مقابل فتنه‌گران ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه از حادثه ۹ دی باید درس بگیریم، افزود: درسی که از فتنه ۹ دی آموختیم این است که نباید فریب پر رنگ و لعاب اهل دنیا و تشنگان و شیفتگان قدرت را خورد.

برقراری با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ ریشه به حقوق ملت زدند و اراده باطل کردند، گفت: در ۹ دی یک طرف انقلابی‌ها و ارزشی‌ها در راس آن رهبر معظم انقلاب و در طرف دیگر فتنه‌گرانی بودند که حامیان آنها آمریکا، سلطنت‌طلبان و ورشکسته‌های سیاسی بود.

وی با اشاره به اینکه در ۹ دی تمام اسلام و ایمان در مقابل کفر قرار گرفت، بر لزوم شناخت حق به عنوان یکی از درس‌های ۹ دی تاکید کرد و افزود: در اینگونه اتفافات باید حق را شناخت.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: در ۹ دی آموختیم که اهل باطل سر و صدا و غوغاسالاری‌شان زیاد و عدّه و عُده آنها کم است و نباید فریب این سر و صداها را خورد.

وی با تاکید بر اینکه فریادهای حضرت زهرا(س) امروز شیعه‌ساز شده است، بیان کرد: امروز تعداد ولایت‌مداران زیاد شده و کسانی که پرچم ولایت را در دست گرفته‌اند باید همیشه هدایتگر باشند و جوانان را در مسیر هدایت و استکبارستیزی رهنمون کنند.

برقراری خاطرنشان کرد: در دوران غبارآلود فتنه‌ها اگر بخواهیم آلوده به فتنه نشویم، باید شاخص که همان ولایت فقیه است را از دست ندهیم، چراکه ولایت فقیه همواره ستون دین و دایره‌المعارف است.

وی با بیان اینکه در ۹ دی نوک پیکان حمله به سمت ولایت فقیه بود، گفت: ملت ایران با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر ولایت فقیه، هرگز این شاخص را گم نکردند و امروز حماسه ۹ دی را با شکوه و عظمت خاصی گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار