خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است / مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ماست

سردار ملک شاهکوهی گفت: مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ماست همانگونه که سیدالشهدا علیه السلام وعاشورا خط قرمز ماست.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۰۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است / مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: در ایام سال 88 سران فتنه خیانت بزرگی به انقلاب و نظام کردند و دست خود را از دست رهبری خارج کردند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی هر تهدیدی که دشمن انجام داده است معادل انقلاب اسلامی و سطح بالایی داشت که اگر برای هر کشور دیگری انجام میشد آن کشور سقوط میکرد.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در حال حاضر جنگ اقتصادی و جنگ شناختی دشمن معادل انقلاب اسلامی است و این مردم با هوشیاری همانند 43 سال قبل و با مدد الهی از گردنه های هم این امتحان بزرگ به سلامتی عبور خواهند نمود.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دشمن سعی دارد ایام الله ها را از ذهن مردم انقلابی ما پاک کند اما ایام الله 9 دی و یا 22 بهمن و...در تاریخ این انقلاب ماندگار است و در قلب و دل مردم آزاده جای دارد.

وی عنوان کرد: ایادی استکبار در حال حاضر به دنبال جنگ مذهبی و طایفه ای است و ما باید کاملا با چشم باز تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم و موضع بجا و درست را بموقع بیان کنیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ماست همانگونه که سیدالشهدا علیه السلام وعاشورا خط قرمز ماست و شهید سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم با اشاره به این آیه میفرماید ((ان الله یدافع عن الذین امنو ان الله لایحب کل فخار کفورا)) بدین معنی است که تحقق وعده الهی را خداوند متعال ضمانت نموده است.و مادر طول این 43 سال از این انقلاب بارها و بارها شاهد این تحقق هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار