رونمایی از سند افتخار کمک ۱۸۶ میلیون تومانی شهرستان شاهرود به عتبات عالیات

شاهرود_با حضور مسئولین شهرستان شاهرود از سند افتخار کمک ۱۸۶ میلیون تومانی مردم این شهرستان به بازسازی ستاد عتبات عالیات رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۲۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در حاشیه برگزاری نمازجمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر طی مراسمی باشکوه در نماز جمعه از سند افتخار کمک ۱۸۶ میلیون تومانی توسعه حرم مطهر امام حسین (ع)، ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلی اهدائی به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مردم این شهرستان همزمان در قسمت خواهران و برادران رونمایی شد.
در این برنامه که با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مسئولین کشوری و لشکری، خیرین، رابطین و نمازگزاران برگزار شد، محمدحسین بابایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود در سخنانی ایجاد این ستاد را توسط سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و با بیان اینکه این ستاد در ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین دو ملت ایران و عراق نقش مهمی دارد به ویژگی‌های سردار سلیمانی پرداخت و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بر مکتب بودن راه و روش و منش سردار سلیمانی تاکید کرد.
لازم به توضیح است، این سند بدنبال اقدام سال گذشته ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود به مناسبت چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب و اولین سالگرد سردار دل‌ها و جمع آوری هدایا و نذورات مردم شهید پرور شاهرود اهدا گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار