پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم؛

جوانان انقلابی با تاسی از مکتب سلیمانی یکه تاز میدان مقاومت هستند/حرکت در مسیر حاج قاسم سعادت و عاقبت بخیری بهمراه دارد

ساری-در پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا آمده است:حرکت در مسیر حاج قاسم مقصدی جز سعادت و عاقبت بخیری ندارد. ‏
کد خبر: ۹۴۰۴۵۱۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

حرکت در مسیر حاج قاسم سعادت و عاقبت بخیری دارد / جوانان انقلابی با تاسی از مکتب سلیمانی یکه تاز میدان مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی  مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (أحزاب/۲۳)

سیزدهم دی ماه سال ۹۸ سردار سپاه اسلام به همراه ابومهدی المهندس و یارانش به دست دولت تروریستی شیطان بزرگ به شهادت رسید که داغ این شهادت پس از دوسال همچنان بر شانه‌های یک ملت سنگینی می‌کند.

شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان‌های شهادت و شجاعت بود که با حضوری بی وفقه و تلاش مجاهدانه و مخلصانه خود در جبهه‌های حق علیه باطل از او سرداری در قامت سیدالشهدای جبهه مقاومت ساخت که هرچه از زمان شهادت مرد میدان مقاومت می‌گذرد تفکر مقاومت در بین مستضعفان و آزادیخواهان جهان در حال گسترش است.

مستکبران و جنایتکاران عالم در راس آن آمریکای خونخوار و صهیونیسم در این بین تصور می‌کردند با شهید کردن فرمانده جبهه مقاومت میتوانند مانعی برای محور مقاومت ایجاد کنند، اما زهی خیال باطل که شهید سلیمانی به مراتب قوی‌تر از سردار سلیمانی است و طومار استکبار به زودی در هم پیچیده خواهد شد.

حاج قاسم شاگرد و تربیت یافته مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی و سرباز محض ولایت مطلق فقیه بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) نماد صدق و اخلاص است و به واسطه همین دو ویژگی محبوب قلب یک ملت و مکتبش الگوی امت اسلامی شد.

دشمن باید بداند با شهادت این سردار الهی، نه تنها شعله‌های مقاومت کم‌فروغ نخواهد شد بلکه جبهه مقاومت با انگیزه‌های الهی و تحقق آرمان شهدا، پررنگ‌تر از همیشه تا محو ونابودی مستکبران عالم، راه حاج قاسم را با قدرت ادامه خواهد داد.

امروز ایران اسلامی کانون رویش‌های مکتب سلیمانی است و نسل پویا و جوانان انقلابی با تاسی از حاج قاسم که جوهره وجودی آن ولایتمداری و اخلاص می‌باشد، یکه تاز میدان مقاومت هستند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافزار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، و همچنین با تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید میکنیم، همگان نسبت به شناخت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اهتمامی ویژه داشته و سیره این شهید عزیز را الگوی عملی خود قرار دهند که حرکت در مسیر حاج قاسم مقصدی جز سعادت و عاقبت بخیری ندارد. ‏

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار