جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام؛
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام گفت:همه دنیا و محور مقاومت راه خودش را پیدا کرده و به قدرت بالایی دست یافته و مکتب شهید سلیمانی در مناطق مختلف دنیا خواب را از دشمنان گرفته وچشم انداز روشنی پیش روی ماست که هروز بر ابهت جمهوری اسلامی افزوده می شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۵۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار کریمیان جانشين سپاه امیرالمومنین استان ایلام در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در جمع مردم شهرستان چرداول گفت :نام و یادشهدا مسیر ما و چشم انداز ها را برای ما باز می کنند که نمونه بارز آن شهید سلیمانی است که امروز مکتب آن در دنیا دنبال می شود با درجات بالای معنوی نائل گردید.

وی اظهار کرد:شهید سلیمانی به دست شقی ترین افراد روی زمین آسمانی شد و در کنار دوستانش آرام گرفت.خون شهید جریان ساز است و در بزنگاهها مسیر را برای ما هموار کرد.

وی ادامه داد:امروز در همه دنیا و محور مقاومت راه خودش را پیدا کرده و به قدرت بالایی دست یافته و مکتب شهید سلیمانی در مناطق مختلف دنیا خواب را از دشمنان گرفته وچشم انداز روشنی پیش روی ماست که هروز بر ابهت جمهوری اسلامی افزوده می شود.

جانشی سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام بیان داشت:شهید سلیمانی ، آرمان ها و راه که بر گرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است دشمن را به عقب رانده و جبهه استکبار هر روز بیشتر به افول خود نزدیک می شود.

وی تصریح کرد:امروز فرهنگ مقاومت جهانی شده چرا که این سردار مقاومت فراجناحی بود ، او هیچ گاه به دیده ها و شنیده ها اکتفا نمی کرد باید خودش در وسط میدان بود و می دید ، بر مبنای میدان با محور مقاومت ارتباط برقرار می کرد، عاشق شهادت بود ودرنهایت به دیدار دوستانش شتافت.

سردار کریمیان تصریح کرد:سردار به محور مقاومت روح تازه ای بخشید و فرهنگ مقاومت در مناطق مختلف دنیا به خصوص لبنان ، عراق و ... پیروزی را به ارمغان رسانده است.

وی ادامه داد:دشمن همه راه‌ها را امتحان کرده و امروز به دنبال جنگ شناختی وادراکی به دنبال هم خوانی شناخت فرزندان ما با فرهنگ آمریکایی است.

کریمیان گفت :امروز در فضای مجازی و جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به آموزه های دینی ما وترویج خرافه پرستی هستند

سردار کریمیان گفت:آن ها با جنگ ادراکی می خواهند ناامیدی را در جامعه ما نهادینه کنند و موج ناامیدی در میان مردم ایجاد کرده و به مردم القا کنند که نظام نمی تواند نیازهای مردم را برآورده کند.

ارسال نظرات