خبرهای داغ:

سردار سلیمانی محور اتحاد بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه محور اتحاد در منطقه بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۷۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، مهدی فعال امروز در مراسم یادبود سردار سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: این شهید والامقام، محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود..

وی سردار سلیمانی را نام ماندگار و پرافتخار برای جهانیان به‌ویژه ملت ایران دانست، ادامه داد: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی مجاهد فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرارداد.

این مسئول با بیان اینکه، سردار سلیمانی محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود، اضافه کرد: ترور سردار سلیمانی بزدلانه بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه، خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر ناامید کرد، اظهار داشت: دشمنان با ارزش‌های نظام اسلامی مشکل ‌دارند و در تلاش هستند تا این ارزش‌ها را از بین ببرند، شهدای محور مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با اتحادی بی‌نظیر به پا خاسته و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات