مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره گفت: نسل جوان با سجایای اخلاقی سردار سلیمانی آشنا شوند.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۶۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، حجت الاسلام محمد قنبری بارونی امروز در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه، در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه چایپاره برگزار شد، اظهار کرد:

بزرگترین رسالت ما این است، که جامعه را با فضائل و کرامت های آن بزرگوار آشنا کنیم، همه ما باید در تمامی مراحل زندگی‌مان ولایت پذیری را از ایشان یاد بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نسل جوان باید بیش از پیش با ایشان مانوس شوند، تا بتواند راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه دهند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی باید به خاطر وجود چنین اسطوره هایی به خود ببالند چرا که در خدمت مردم هستند و از هیچ تلاشی برای آرامش مردم دریغ نمی کنند.

نسل جوان با سجایای اخلاقی سردار سلیمانی آشنا شوند

شهادت سردار سلیمانی به وحدت جهان اسلام منجر شد

کاظم آفاقی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص و ولایتمداری دو شاخصه برجسته سردار سلیمانی بود.

وی ضمن برشمردن شاخصه های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به دو ویژگی برجسته آن شهید پرافتخار اسلام و مدافع حرم اشاره کرد و گفت: اخلاص و ولایتمداری محض از ویژگی های ممتاز و برجسته آن شهید والامقام می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حیات سردار عزیز برکات زیادی بود، که جبهه مقاومت به آن واقف هستند، ولی شهادت این ایشان باعث شد وحدت جهان اسلام بیشتر شده و همه دنیا به حقانیت جبهه مقاومت اعتراف کنند.

این مسئول تصریح کرد: آفرین بر این ملت غیور و همیشه در صحنه که چه وداع باشکوهی را در تاریخ رقم زدند و این مسئولیت مدیران اجرایی را دوچندان می کند، تا در خدمت رسانی و کاستن از مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعفی کنند و این روحیه استکبار ستیزی را در همه سطوح تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات