همزمان با ایام دومین سالگرد شهید سلیمانی؛
سرهنگ محمد قاصدی،فرمانده سپاه ناحیه یاسر در نشست خبری اظهارداشت: به منظور تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای غرب مشهد منطقه قاسم آباد روز پنجشنبه 23 دیماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع آیه‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۴۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی‌؛ سرهنگ محمد قاصدی،فرمانده سپاه ناحیه یاسر در نشست خبری اظهارداشت: به منظور تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای غرب مشهد منطقه قاسم آباد روز پنجشنبه 23 دیماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع آیه‌ها برگزار خواهد شد. 

 

 قاصدی افزود: سرکشی از 688 خانواده شهید منطقه غرب مشهد، تهیه کلیپ و مستند، بهره گیری از نظرات خانواده شهدا در مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی محله از جمله اقدامات انجام شده برای این یادواره تاکنون است. 

 

وی یادآورشد: این یادواره با مشارکت و همکاری نهاد و سازمان‌های دولتی و مردمی شورای شهر، شهرداری مشهد و سپاه امام رضا برگزار خواهد شد. 

 

همچنین پیش نماز دبیر یادواره شهدای غرب مشهد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت خانواده شهدا، حفظ گنج‌های گرانبها و ارزش‌های والای انسانی است که باید در میان جوانان حفظ شود.

 

وی افزود: بهترین راهکار جذب نسل جوان بهره‌گیری از هنر است بنابراین ثبت و ضبط تصاویر هنرمندان از دوران دفاع مقدس و نگهداری و انتقال خاطرات ارزشمند شهدا به جوانان اهمیت دارد. 

 

قاصدی تصریح کرد: ارتباط گیری منظم و مستمر با خانواده معزز شهدا و مقیاس محله محور، تولید محتوا در فضای مجازی در قالب تصاویر و دست نوشته‌ها، تکمیل و تفکیک و بروز رسانی بانک اطلاعات خانواده‌های شهدای غرب مشهد، روایتگری و ضبط خاطرات شهدا توسط مادران و همسران شهدا با مشارکت صدا و سیما و بازنشر کلیپ در فضای مجازی و رسانه‌ای از اهداف یادواره شهدای غرب است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها