خبرهای داغ:
تازه ترین اخبار از آتش سوزی واحد تولیدی در بویین زهرا
مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تلاش آتش نشانان برای مهار مخازن روغن شرکت مهران گستر، واحد تصفیه روغن و هیدروکربن در شهرک چرم سازی بوئین زهرا همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۱۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

قزوین_ قدرت اله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در خصوص این حادثه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: شدت آتش سوزی در این واحد تولیدی گسترده است اما در حال مهار آتش سوزی می باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نشده است، گفت: به احتمال زیاد بی احتیاطی حین کار، دلیل وقوع این آتش سوزی باشد. برای مهار آتش، آتش نشان های قزوین، الوند و بویین زهرا در محل حادثه حاضر هستند و در صورت نیاز از آتش نشانی های استان های همجوار مانند البرز و مرکزی نیز کمک خواهیم گرفت.

مهدیخانی یادآور شد: هنوز از خسارات جانی و مادی این حادثه اطلاعی در دست نیست و هیچ تخمین خسارتی در حال حاضر نمی توان بیان کرد. قبل از این نیز حوادثی مشابه در مجتمع صنعتی چرم سازی بویین زهرا به وقوع پیوسته بود که خسارات مالی و زیست محیطی قابل توجهی را با خود به همراه داشت.

افزایش مصدومان آتش سوزی واحد پتروشیمی ناحیه صنعتی چرم سازی بویین زهرا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: حوالی ۸:۴۴ دقیقه صبح امروز شرکت مهران گستر در شهرک چرم سازی بوئین زهرا دچار حریق شد.

وی افزود: بر اثر این آتش سوزی، تا به این لحظه، متاسفانه ۴ خودرو از بین رفته، یک نفر مصدوم شده و ۳ نفر از کارگران هم مفقود هستند.

وی گفت: بلافاصله پس از اعلام وقوع حریق گسترده در شهرک صنعتی بوئین زهرا، آمبولانس پایگاه بوئین زهرا، آراسنج و اتوبوس آمبولانس از استان قزوین و سه دستگاه آمبولانس دیگر از استان البرز به سمت محل حادثه اعزام شدند.

مهدیخانی اضافه کرد: در حال حاضر عوامل آتش نشانی مشغول اطفاء حریق و عوامل اورژانس در محل حادثه مستقر هستند و براساس اعلام هلال احمر ۹ تیم امدادی هم در محل این حادثه حضور یافته اند.

وی ادامه داد:‍ تلاش آتش نشانان برای مهار مخازن روغن شرکت مهران گستر، واحد تصفیه روغن و هیدروکربن در شهرک چرم سازی بوئین زهرا همچنان ادامه دارد.

مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه از صبح امروز آتش نشانان قزوین، الوند، کرج و اشتهارد در حال مهار آتش سوزی واحد تصفیه روغن در ناحیه صنعتی بوئین زهرا هستند، گفت: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان، از سرایت آتش به کارخانه‌های همجوار جلوگیری شده است.

وی افزود: تلاش آتش نشانان برای مهار مخازن روغن شرکت مهران گستر، واحد تصفیه روغن و هیدروکربن در شهرک چرم سازی بوئین زهرا همچنان ادامه دارد و یکی از آتش نشانان حاضر در محل حادثه به دلیل استنشاق دود، مصدوم شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها