خبرهای داغ:
به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت؛
به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا مسئولین شهرستان برخوار با چند خانواده شهید در دولت آباد دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۳۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، جمعی از مسئولین شهرستان برخوار امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل شهیدان حسن داوری، عباس نریمانی، رجبعلی رفیعی و محمد شریفی حضور یافتند و با مادر، همسر و خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند.

در این دیدارها که با حضور خدایی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان برخوار، سرهنگ حاتمی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، حجت الاسلام نریمانی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان، احمدرضا کرمی ریاست اداره صمت شهرستان، مجید شهبازی معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان، اعضای شورای شهر دولت آباد و خادمیاران رضوی انجام شد، ضمن اهدای لوح یادبود، یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان با بیان اینکه امیدواریم پیش مردم شرمنده نشویم، اظهار کرد: شهادت به معنا و مفهوم مرگ نبوده، بلکه آخرین مرحله وصال عشقِ عاشق به معشوق و معبود بوده و زندگی طیبه واقعی و تبدیل به سنخ زندگی آسمانی و ابدی است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی هم ضمن بیان فضائل و کرامات شهدای اسلام عنوان کرد: همان طور که خداوند در قرآن فرموده اند “من به مجاهدان اجر عظیم خواهم داد” پس تنها قشری که تمام هستی خود را بخشیده اند شهدا هستند که همه لذت و دارایی خود را فدای مردم و وطن خود کردند و هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید صادقانه، بی ریا و بی‌منت خدمت کنیم، تصریح کرد: از مادران شهدا می‌خواهم ما را هم دعا کنند تا بتوانیم خدمتی شایسته داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها