خبرهای داغ:
طی تفاهم نامه فیمابین کمیته امداد و نظام پرستاری آذربایجان شرقی؛
تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات انعقاد تفاهم نامه فیمابین این نهاد حمایتی و نظام پرستاری استان پرداخت.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۹۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی با اشاره به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد آذربایجان شرقی و نظام پرستاری استان گفت: این همکاری به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود و تعاملات چند جانیه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه پزشکی مخصوصا گروه های پرستاری صورت می گیرد.

وی در تشریح محورهای این تفاهم نامه بیان داشت: شناسایی و معرفی مددجویان مستعد در مشاغل مرتبط با حرفه پرستاری اعم از پرستاری، کمک پرستاری و نسخه خوانی متناسب با ضوابط نظام پرستاری از جمله زمینه های این همکاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: همکاری در ترویج فعالیت های مرتبط با انفاق و نیکوکاری از جمله اکرام ایتام، صدقه الکترونیکی، اطعام نیازمندان، جهیزیه نوعروسان و... از دیگر تعهدات این تفاهم نامه فیمابین است.

ملامهدی اضافه کرد: طبق توافق بعمل آمده نظام پرستاری با اعمال تخفیف به ارایه آموزش های لازم در حوزه پرستاری و کمک های اولیه به خانواده های مددجویی استان خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: افزایش کمی و کیفی خدمات به اقشار نیازمند و و توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه مددجویی از جمله اهداف کمیته امداد در انعقاد تفاهم نامه با سازمان ها و ارگان های دیگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها