نماینده مردم گناباد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه:

دوبرابر قولی که داده ام سرمایه جذب شده است

محمد صفایی نماینده مردم شهرستان گناباد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به اهم برنامه های خود در مدت نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۸۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی محمد صفایی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ممکن است مطرح شود چرا بعضی مسایل حل نمی شود؟ چرا به عدالت نزدیک نمی شویم؟ اگر چه امکانات خوبی داده شده است از قبیل مخابرات، گاز، جاده سازی، و احداث آموزش عالی در شهرستان‌های دور افتاده، اینترنت، می بینیم بسیار کارهایی خوبی انجام شده است اما به سمت عدالت لازم حرکت نکردیم. 

صفایی گفت: علت این است که چه نمایندگان و چه دولت دنبال رضایتمندی است که با سرنوشت جامعه در تعارض است.

عصو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در کمیسیون اقتصادی مجلس دو محور در دستور کار است که به عنوان رسالت اصلی کمیسیون مطرح است که آن شالله به نتیجه برسد. یکی بحث نظام بانکی، یکی هم بحث اصلاح نظام مالیاتی، در بحث نظام بانکی دهک اول از پنج درصد منابع بانکی استفاده می‌کنند و دو دهک آخر از ۶۵ درصد منابع بانکی استفاده می کنند که زیبنده مردم و جامعه ما نیست. 

 نماینده مردم شهرستان های گناباد ادامه داد: ما افرادی داریم که هفتصد منزل در تهران دارند یا کسی که ۱۵۰۰ اتومبیل دریافت کرده بدون اینکه ریالی مالیات پرداخته باشد. 

وی افزود:در حوزه شهرستان به اولین چالشی که برخوردیم کمبود انرژی بود، واحد صنعتی دعوت می شد بعد می‌گفتیم برق نداریم به شما بدهیم که کمبود منابع داریم. که در این رابطه یک تفاهم‌نامه تهیه شد که انشالله در دهه فجر کلنگ این پروژه‌ها برای تامین انرژی خواهد خورد و یک سال هم بیشتر زمان نخواهد بود که به بهره برداری برسد.

 

صفایی از دیگر برنامه های خودبه اخذ مجوز شهرک صنعتی شماره ۲ گناباد اشراه کرد و گفت: که برای جانمایی در شروع کارهایی مثبت را انجام داده ایم. 

 

دکتر صفایی با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان برای قنوات و هم چنین بنیاد علوی که بخشی از اعتبارات آمده و برای کسب و کارهای خرد و متوسط از این بنیاد استفاده خواهیم کرد.

صفایی گفت: برای بحث پهباد شرقی کشور چون یک حوزه کویری است پیشنهاد داده شده که فرودگاه هم داریم و با بررسی ها پهباد شرق کشور از سرخس تا جنوب مکران را پوشش خواهد داد و مرکزیت استقرار آن در شهرستان گناباد خواهد بود. 

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که در توسعه منطقه خیلی مهم است بحث فرودگاه است که اولین دستور اردیبهشت گذشته از دکتر نوبخت گرفتیم بعد از مجموعه راه و شهرسازی و فرودگاه‌های کشور اعتبارات بسیار خوبی گرفته شده است که انشالله در مرحله نهایی کار است و از همه این عزیزان تشکر می کنم. 

 

و الان هیچ مشکلی برای راه‌اندازی فرودگاه نداریم ۱۰۰ درصد منابع مالی و اعتبارات لازم برای تجهیزات و غیره تامین شده است.

وی افزود :سرمایه گذاری که شعار اصلی من بوده است و من قول داده‌ام هزار میلیارد سرمایه جذب خواهم کرد. تا الان ۲ هزار میلیارد تومان مصوب داریم که تا پایان دوره پیش بینی میکنم به ۴ هزار میلیارد، برسد،

 تا الان دو برابر قولی که دادم سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها