خبرهای داغ:
افضلی از آمادگی برگزاری سه جشنواره فروش در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار استان تا پایان سال خبر داد و گفت: جشنواره شفاف از جمله این جشنواره هاست که شامل فروش اقلام اساسی از محل تولیدات کارخانه های مستقر در استان قزوین می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۶۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور پیله فروش معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، قاسمی دادستان انقلاب و عمومی قزوین،افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، شفیعی فرماندار قزوین، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری ، افلاطونی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، رنجبر رییس بسیج اصناف قزوین، کولجی نایب رئیس اتاق اصناف قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

بررسی مصوبات قبلی، ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص بند 4 صورتجلسه مورخ 19/10/1400 توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ارائه گزارش در خصوص وضعیت اقلام اساسی توسط سازمان جهاد کشاورزی ، ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص طرح خرید شفاف و درج قیمت تولیدکننده توسط سازمان صمت و سایر موارد از دستورات جلسه امروز بود.

عزیزاله افضلی رئیس سازمان صمت قزوین در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا ''سلام الله علیها'' و روز زن در گزارشی گفت: در راستای دستور مدیریت استان و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اقدامات گسترده رسانه ای و اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما و خبرگزاری ها در زمینه درج قیمت تولید کننده درب کارخانه بر روی کالا انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از کسب رتبه نخست استان قزوین در زمینه درج قیمت تولید کننده درب کارخانه بر روی کالاها در سطح کشور خبر داد.

رئیس سازمان صمت افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۳ جلسه اصلی و فرعی در سطح استان تشکیل شده که از این میزان تعداد ۲۶ جلسه آن به ریاست استاندار محترم و بقیه جلسات به ریاست معاون محترم اقتصادی استاندار تشکیل شده است.

وی در پایان از آمادگی برگزاری سه جشنواره فروش در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار استان تا پایان سال خبر داد و گفت: جشنواره شفاف از جمله این جشنواره هاست که شامل فروش اقلام اساسی از محل تولیدات کارخانه های مستقر در استان قزوین می‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها