خبرهای داغ:
رئیس مرکز بهداشت نهاوند خبر داد

تزریق بیش از ۳۱ هزار دز واکسن نوبت سوم در نهاوند

نهاوند-رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۰ دز واکسن نوبت سوم توسط شهروندان نهاوندی تزریق شده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
تزریق بیش از ۳۱ هزار دز واکسن نوبت سوم در نهاوند

علی احسان خیشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: تزریق دز سوم و یادآور در مراکز جامع سلامت شهرستان نهاوند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۰ مرکز جامع سلامت تزریق واکسن در شهرستان انجام می‌شود و همه واکسن‌ها در دسترس شهروندان قرار دارد، افزود: علاوه بر مراکز جامع سلامت مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل بخشداری نیز در سه شیفت تا ساعت ۱۲ شب به همشهریان خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند عنوان کرد: مجموع واکسن‌های تزریق شده تا امروز در شهرستان نهاوند ۲۷۱ هزار و ۳۰۷ دز بوده که از این تعداد حدود ۱۲۷ هزار دز مربوط به نوبت اول بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۳ هزار و ۱۹۳ هزار دز از تعداد واکسن‌های تزریق شده در شهرستان مربوط به دز دوم است، ادامه داد: دز تزریق شده به جمعیت بالای ۱۲ سال در شهرستان ۸۷ درصد است و این میزان در دانش‌آموزان ۹۴ درصد است.

خیشوند عنوان کرد: تا امروز بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان نهاوند دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و این روند ادامه دارد.

وی در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم هرچه زودتر نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار