مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام :
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جشن ولادت حضرت زهرا و روز زن در چرداول گفت:مکتب فاطمه زهرا (س) تامین کننده سعادت دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۴۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام هاشمی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جشن ولادت حضرت زهرا و روز زن در چرداول  گفت: مکتب فاطمه زهرا (س) تامین کننده سعادت دنیا و آخرت است.فاطمه فاطمه نامیده شد چون توده های مردم از رسیدن به عظمت او باز ماندند.
 
 وی افزود: روایات فراوانی در خصوص فاطمه زهرا آمده است ، او  تجلی قرآن است و یک مورد رزائل در زندگی او دیده نمی شود و سبب آفرینش هستی ذکر می شود.
 
 هاشمی در ادامه گفت: مکتب فاطمه زهرا ، انسان ساز و تامین کننده سعادت دنیا و آخرت است.
 
 وی در ادامه گفت: از هم گسیختگی و سست شدن بنیان خانواده ، فرزند آوری و ... علت این است حریم ها درست رعایت نشده و بنیان خانواده در خطر است.
 
 مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطر نشان کرد: اگر ملاک ها و معیارهای فاطمی بودن را مورد توجه قرار دهیم قطعا در زندگی موفق خواهیم شد.
 
 وی عنوان کرد: نیکی به پدر و مادر و خدمت به پدر و مادر از جمله مواردی هستند که سفارش زیادی به آن شده و حرمت مادران توفیق فرزندان را در صحنه های مختلف را به دنبال دارد.
 
 مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: امروز نیاز داریم که به پدران و مادران خدمت کنیم و جایگاه پدر ومادر بیشتر پاس داشت.
ارسال نظرات