خبرهای داغ:
امام جمعه عجب‌شیر:

برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر مردمی و مسجدمحور برگزار شود

تبریز- امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی ملت ایران است، گفت: اکنون نیز برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر باید مردمی و مسجدمحور برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۵۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمود شربیانی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری آیین‌های گرامیداشت این دهه، انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: دهه‌فجر فرصت مناسبی از تبیین اهداف انقلاب و یادآوری رشادت‌ها به نسل امروز است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال گذشته باید تبیین شود، افزود: دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب قابل مقایسه با حکومت ۲ هزا و ۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی نیست.

حجت‌الاسلام شربیانی بر توجه جدی به مقوله جهاد تبیینی نیز تاکید کرد و افزود: جنایت‌ها و خیانت رژیم پهلوی باید برجسته‌سازی و به نسل سوم تببین شود و آموزش و پرورش در این راستا وظیفه سنگی بر عهده دارد.

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

فرماندار عجب‌شیر نیز معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر به نسل جوان را ضروری دانست و گفت: در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب باید شرایط بین‌المللی نیز برای نسل جوان روشنگری شود.

جعفر قادری افزود: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به خودباوری، عزت و استقلال دست یافتند و دهه‌فجر فرصتی دوباره برای تجدیدپیمان با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست.

وی بیان کرد: کم‌کاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت به خون شهداست و مسئولان باید به صورت جهادی و شبانه‌روزی در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها