خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

مدیران باید با برنامه‌ریزی حساب شده و مشخص کردن اولویت‌ها و مشکلات، کار را دنبال کنند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) خط و رسم داد و فرمود که ما می‌توانیم ، گفت: توطئه‌های متعدد در داخل و خارج خنثی شد و جمهوری اسلامی از هر زمانی جوان‌تر شده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۲۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مسئولان ارشد استان به مناسبت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به مهین اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ولادت امام محمدباقر(علیه السلام)، گفت: مدیران و مسوولان بزرگترین سرمایه کشور هستند و اصولا در هر جایی، هر کاری، هر کشور و امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:  از آنجایی که نیروی انسانی در کیفیت کارها بسیار تاثیرگذار است و سرمایه جامعه نیز نیروی انسانی محسوب می‌شود لذا مدیران باید جایگاهشان را مقدس بدانند و در پیاده کردن اسلام به معنای صحیح تلاش کنند که حاصل آن نجات نوع بشر است، جایگاه مدیران مشروط به پیاده کردن اصول اسلام است و نقاط ضعف و قوت باید شناسایی شود تا آزمون و خطاها را بتوان بهتر شناخت.

 

وی افزود:  شرط این مهم آزادی عقل از دام هوای نفس است و در تجربه مدت گذشته کاملا محسوس بوده زیرا خط و ربط‌هایی وجود دارد در انقلاب که همه چیز را به اسلام وصل می‌کند اما خطوطی هم هستند که اسلام را به خود ربط می‌دهند که از مشکلات ۴۰ سال گذشته ما بوده است.

 

امام جمعه بیرجند  افزود:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه نسبت به پیروی از رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) شعار می‌دادند و اگر رهنمودی از ایشان ایراد می‌شد هر روزنامه یک مطلبی را تعقیب می‌کرد، در حالی که امام هنر عجیبی داشت و با مقام علمی خاص وقتی صحبت می‌کردند سطح مطلب را طوری پایین می‌آوردند که حتی فرد روستایی هم متوجه شود.

 

وی ادامه داد:  هرگز اصطلاح فلسفی در سخنان امام راحل نبود ولی با این وجود روزنامه‌ها پر از اختلاف نظر از صحبت ایشان بود و نشان می‌داد جریان‌هایی هستند که می‌خواهند اسلام را با خط خود تطبیق دهند، نفاق همیشه مشکل کشور ما بوده که عمل بر عکس شعارهاست لذا لازمه آن آسیب‌هایی است که بیش از ۴۰ سال تحمل کرده‌ایم و در گام دوم انقلاب باید از آنها دوری کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت:  در این مدتی که از انقلاب گذشته در انتخابات اخیر مجلس و دولتی انقلابی با رای مردم شکل گرفت و قوه قضاییه پا در رکاب و همسو را خدا برای مردم رقم زد که از انقلاب ۵۷ مهمتر است، آن روز همه چیز بود و انقلاب هم معجزه محسوب می‌شد لذا علیرغم وجود اخلاص، صداقت اشک‌ها و دعاها اما باور اینکه در این دنیا در قرن ۲۰، اسلام بتواند پیروز شود مورد تردید داخل و خارج بود.

 

وی با اشاره به سرنوشت انقلاب مشروطیت و موضوع ملی شدن صنعت نفت یادآور شد: امام بزرگوار هم خط و رسم داد و فرمود که ما می‌توانیم و هم برای افکار عمومی فرمود که ما موظف به وظیفه هستیم تا نتیجه، لذا چنین توطئه‌های متعدد در داخل و خارج خنثی شد و حتی جمهوری اسلامی از هر زمانی جوان‌تر شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت:  ایده‌های اسلام، علم و عدالت در مسیر آینده وجود دارد و مدیران هر فردایی نتیجه کار امروز را می‌بینند لذا باید با برنامه‌ریزی حساب شده و مشخص کردن اولویت‌ها و مشکلات، کار را دنبال کرد، هم شرق اشاره کرده که ما می‎‌توانیم و هم غرب بالاخره این را باور کرده و هم اینکه خود ما بعد از ۴۰ سال به این باور رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار