خبرهای داغ:

گشت محله محور به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) گفت: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر گشت محله محور بسیجیان به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه در جت برقراری آرامش و امنیت در روستا انجام شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء و افزایش امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسیار زیادی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.

او با بیان اینکه گشت های محله محور به صورت سازماندهی شده و مداوم در سطح روستا برگزار می شود، افزود: خوشبختانه بسیجیان به صورت ثابت در گشت های محله محور حضور یافته و در جهت برقراری آرامش در سطح روستا تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

رهایی عنوان کرد: برنامه های بسیار متنوع دیگری در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان در دستور کار قرار دارد که در طول دهه به همت بسیجیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار