خبرهای داغ:
مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

آمادگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور

عریضاوی گفت: در چند روز اخیر شاهد حضور دسته‌جمعی خانواده‌ها و کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان‌نور از سراسر استان خوزستان و برخی نقاط کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بودیم.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامی داشت ایام‌‌الله فجر، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: با توجه به احتمال حضور زائران راهیان نور در قالب‌های مختلف، اقدام به بازسازی و رنگ‌آمیزی محتوا و محیط پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر کردیم تا جلوه‌ای زیبا به این مکان ارزشی و معنوی دهیم.

عریضاوی گفت: در چند روز اخیر شاهد حضور دسته‌جمعی خانواده‌ها و کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور از سراسر استان خوزستان و برخی نقاط کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بودیم که برنامه‌هایی از جمله روایت‌گری، برگزاری نماز جماعت و یا زیارت عاشورا را برای این عزیزان در نظر گرفتیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر یادآور شد: به جهت چگونگی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور و یا خانواده‌های عزیز، تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تا زمانی که اجازه دهند، تمام تلاش خود را برای رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌دهیم که خدای ناکرده سلامت هموطنان عزیزمان به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار