معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی میراث دار جبهه حق است/ مسئولین باید با تمام قوت برای خدمت به مردم به میدان بیایند

ساری-دکتر سلگی با تاکید براینکه باید مسئولین و کارگزاران دولتی این اعتقاد راسخ را داشته باشند که انقلاب اسلامی میراث دار جبهه حق است، افزود: همه رفتار و اعمال و تفکر مسئولین باید منتج به این تفکر باشد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۹۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

انقلاب اسلامی میراث دار جبهه حق است/ مسئولین باید با تمام قوت برای خدمت به مردم به میدان بیایند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح حسینیه شهدا و طرح های عمرانی روستای پطرود از توابع شهرستان جویبار با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استان مازندران و دیگر مسئولین شهری و استانی عصرجمعه ۱۵ بهمن ماه، برگزار شد.

انقلاب اسلامی میراث دار جبهه حق است/ مسئولین باید با تمام قوت برای خدمت به مردم به میدان بیایند

دکتر سلگی در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه در برخی از امور همت مردم از مسئولین پیشی گرفته است، افزود:این نباید باعث شود مسئولین نظام به مردم زحمت بدهند بلکه باید خودشان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

معاون سیایس امنیتی استانداری مازندران به وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها اشاره کرد و افزود:  انقلاب اسلامی چند ضلعی است و یک انقلاب اقتصادی یا الیگارشی نیست بلکه یک انقلاب مردمی تاریخ است.

دکتر سلگی با تاکید براینکه انقلاب میراث دار شهدا است، اضافه کرد:مازندران نقظه عطف شکل گیری تمدن انقلاب اسلامی است .

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تصریح بر اینکه  نهال تشییع در مازندران غرس شد و این نشان دهنده اصالت مردم این دیار است، ادامه داد: مردم مازندران  در همه جریان های انقلاب پشتیبان انقلاب بودند و در شکل گیری تمدن اسلامی ایران نقش محوری داشتند، برای همین باید با تمام قوت برای خدمت به مردم به میدان آمد.

دکتر سلگی با تصریح بر اینکه باید با تمسک به شیوه مدیریتی امیرالمومنین علی ( علیه السلام) به مردم خدمت کنیم، اضافه کرد: در غرب کسی جرات ندارد لیبرالیسم را زیر سوال ببرد چرا که آن را میراث بشری می دانند اما در همین جمهوری اسلامی و در مجلس ششم عده ای بر علیه دین و امام حسین(ع) حرف میزدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نتیجه بصیرت تاریخی مردم ایران است ، افزود: نصرت الهی به ملت ایران کمک کرده است و باعث شد که با تجربه و بصیرت تاریخی انقلاب به پیروزی برسد.

دکتر سلگی با یادآوری این مطلب که هر روز عاشورا است، خاطرنشان کرد: تحولات تاریخی بر اساس دیالکتیک بوجود می آید و دیالکتیک ما نبرد حق و باطل است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مستضعفان است،گفت: ما هر روز و هر لحظه در امتحان نبرد حق و باطل هستیم  و باید مراقب باشیم که در تشخیص حق و باطل دچار پشیمانی نشویم .

دکتر سلگی با تاکید براینکه باید مسئولین و کارگزاران دولتی این  اعتقاد راسخ را داشته باشند که انقلاب اسلامی میراث دار جبهه حق است، افزود: همه رفتار و اعمال و تفکر مسئولین  باید منتج به این تفکر باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها