فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان عنوان کرد

خدمت به مردم از شاخصه های مدیریت انقلابی

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان با بیان اینکه خدمت به مردم از شاخصه های مدیریت انقلابی می باشد، گفت:رضایت مردم از خدمات مسئولان موجب افزایش وحدت و امید آفرینی در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان به همراه فرمانده حوزه بسیج کارمندی و سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج ) با حضور در اداره کل کمیته امداد استان با روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان دیدار وگفتگو کرد .

 

خدمت به مردم از شاخصه های مدیریت انقلابی

در ابتدای این دیدار سردار جهانبخش کرمی با تبریک انتصاب روح الله صالحی به سمت مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ، گفت : نهاد مقدس کمیته امداد و بسیج و سپاه هر دو مولود انقلاب و شجره طیبه ای هستند که با دوراندیشی و به دست امام راحل بنا نهاده شده که امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و در عرصه های مختلف امید آفرین برای دوستان نظام و مایوس کننده دشمنان می باشد . 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با بیان اینکه رضایتمندی حداکثری و خدمت به مردم از شاخصه های مدیریت انقلابی

است، افزود : رضایت مردم از خدمات مسئولان موجب افزایش همگرایی و امید آفرینی در جامعه می شود. 

 

وی به توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اشاره کرد و افزود : علیرغم طراحی توطئه های پیچیده و سنگین که از بدو تولد انقلاب توسط دشمنان نظام در حال اجرا میباشد ولی ایمان ، اعتقاد ،باورهای دینی و تبعیت از ولایت و رهبری این توطئه ها را تاکنون خنثی نموده و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس نموده است .

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) رعایت تقوای الهی را در خدمت به مردم بسیار مهم دانست و گفت : در هشت سال دفاع مقدس نیز رمز پیروزی رزمندگان اسلام ، ایمان ، اعتقاد و باورهای دینی بود که کارهای ناممکن را ممکن کردند .

 

در ادامه این دیدار روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار با قدردانی از حضور ارزشمند سردار کرمی در جمع امدادگران گفت : حمایت و همکاری سپاه در برنامه های اجرایی کمیته امداد به ویژه در حوزه های محرومیت زدایی ، احداث مسکن ، و توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر در زمینه های کمک های مومنانه تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی ، جهیزیه ، فرهنگی و اشتغال جهت توانمند سازی مددجویان این نهاد بسیار ارزشمند و کمک کننده است. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار