با هدف تکریم مقام شهدا، تمثال مبارک شهدا بر سردرب منازل خانواده ۲۵ شهید والامقام دوران دفاع مقدس در آستارا نصب شد
کد خبر: ۹۴۱۵۵۸۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

 

 

 

 

نوید دوزنده در حاشیه نصب تمثال شهدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا،  گفت: بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنان محور اصلی اجرای طرح نصب تمثال شهدا در سردرب منازل خانواده‌های شهداست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری بندر آستارا با بیان‌اینکه ارج نهادن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهداف نصب تمثال مبارک شهدا است، افزود: نصب تابلو و تمثال‌های شهدا، کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران فداکاری این ایثارگران انجام دهیم.

وی با اشاره به نصب تمثال مبارک شهدا بر سردرب منازل خانواده ۲۵ شهید والامقام دوران دفاع مقدس در آستارا، تصریح‌کرد: حوزه بسیج شهری در مقوله نصب تمثال شهدا نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می‌کند.

به گفته دوزنده،  اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهدا و دستاوردهای شان آشنا شوند، بنابراین طرح نصب تمثال شهدا در شهر آستارا آغاز شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: نصب تمثال مبارک شهدای والامقام آستارا به همت حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری سپاه ناحیه انجام و در قالب این طرح با خانواده معظم این شهدا نیز دیدار شد

 

ارسال نظرات